rentak Ku!!!

Nov 28, 2010

di tag oleh awak!ahaha

hari ini 2 kali saya ditag oleh kawan saya izyan ,, ape yang dia tag kat saya?!jom kite tengok!hee~

1. nama blog dan why name tuh dipilih?
~hidup yang simple!nama ni diplih kerana hidup saya yang begitu simple n blog yang simple!hee~

2. nama URL blog dan mane dtg idea tuh?
~well my url is hidupyangsimple.blogspot.com! idea ni tibe2 jep mase nak buat blog nih myb coz hidup saya simple je kot mase tu!hee~!

3. method penulisan blog anda?
~open je kot


4. perasaan anda bile tgk blog org lawa dan menarik tapi tgk blog sendiri tk lawa pun *ayat rendah diri
~dengki tu ada lar sikit!tapi saya akan cube buat blog saya lebih lawa dan menarik!lagi pun saya suka tengok blog saya sekarang ni berbanding dulu!


5. bile wujudnye blog anda nieyh?
~lama sudah!dalam tahun ni jugak!

6. sapekah org 1st yg tahu dan jadi follower anda ?
~the first human yg tahu is asyraf n dia jgk lar yang jadi follower pertama aku!

7. sila tag 5 org , dan bgtahu mereka :)

No comments:

Post a Comment

Monkey De Luffy !!!