rentak Ku!!!

Jul 15, 2011

June gone. July come.

Assalamualaikum blogger. :D

Mm First aku nak ucap selamat tinggal kat bulan Jun yang sangad bermakna bagi aku dan menyimpan segala memori suka dan duka. Bubye JUN. ^_^. Sekarang July sudah datang maa. hehe. Okeh aktiviti yang aku lakukan pada bulan nih masih belum padat. Yelar bulan belum tamat. hehe. Awal bulannya aku ke KL untuk ambik aku punya grandparents yang baru balik dari umrah di KLIA. Aku bermalam at hotel corus bersama cousin. korang search lar sendiri kat google kat mana hotel tu. hehe. Btw ibubapa aku tak pergi sebab kekurangan budjet. HAHA.

And blablabla hari nih aku ke East Coast Mall, kuantan @ ECM untuk menonton filem Harry Potter And The Deathly Hallows Part 2.
Cerita nih---------->

Dah tahu cerita apa kan? hehe. Oke untuk pengetahuan semua aku tak pernak miss tengok cerita nih dari episode first Harry Potter And The Sorcerer's Stone walaupun ianya tak logic. Dan sekarang cerita dia dah tamat untuk selamalamanya kot. Btw credit to David Yates sebab berjaya mengarah filem ini dengan sempurna. hehe. Cerita dia best atas sebabsebab yang tertentu. Tapi kalau tak tengok dari awal confirm kau tak faham.-------- Kalau ada yang tak suka tu jangan lar mengutuk yer,, cakap itu lar ini lar. wa kasi pancung sama lu kan.

Lupa nak bagitau seminggu sebelum hari nih aku dah pergi ke Mesramall at Kemasik untuk main bowling. Sehari selepas aku balik dari KL. Penad giler kot. Tapi terpaksa sebab dah ditempah. So sebelum main tu aku pergi usha tiket wayang dengan kakak aku. Tengok punya tengok aku nampak ada cerita best. Dah lar masa mengizinkan. hehe. So cerita yang kami tengok ialah cerita nih------------->
transformers dark of the moon wallpaper 1 213x300 Transformers:Dark of the Moon Movie Release Date, Review, Cast, Wallpapers, Trailer, Preview

Hehe. cerita nih pun best sebab gambar dia sangat menarik. Tak nampak edit and look real. Dalam banyakbanyak cerita yang aku tengok kat panggung. Yang nih adalah yang paling lama. 2 jam setengah siot. Habis lenguh badan aku sebab duduk lama. HAHA. Walau apapun cerita nih best. ^_^. Mm tu je lar yang dapat aku story kat korang semua buat masa sekarang. hehe.

Lu masuk tempat wa jangan buat kotor maa. Masuk elokelok. Keluar elokelok. Kalau tak wa potong lu punya kan.

No comments:

Post a Comment

Monkey De Luffy !!!