rentak Ku!!!

Oct 21, 2011

Menangis dalam senyum


Assalamualaikum to all bloger who walking to my blog.

Ok so on hari aku sedih sangadsangad bila baca post dia tu. Awak? Saya kan orang yang awak tujukan dalam post tu? Kenapa awak still rindu kat saya sedangkan dalam hati awak dah ada yang lain dan saya nih hanya EX-boy awak. Haihhh. Awak saya ragu lha dengan kehidupan sekarang nih. Sejak takde awak. Masalah saya semakin bertambah hari ke hari. Tapi saya tetap sabar menghadapinya. Bila saya duduk sorangsorang awak selalu hadir dalam bayangan saya. Yeahh saya sangad sedih kehilangan awak. Tapi saya tak boleh buat apaapa selain berpegang pada ayat yang mengatakan "jodoh pertemuan ditangan tuhan". Mungkin ada yang lebih baik dari saya untuk awak. dan ada yang lagi baik untuk saya dari awak. Semuanya hanya tuhan yang tahu. Btw saya harap sangad awak dapat kembali dalam hidup saya. Kegembiraan saya hanya pada luaran tapi hati saya masih menangis mengenangkan waktu saya bersama awak. Janji yang saya cakap pada awak. Saya akan kotakan selagi saya masih bernyawa. Okeh.

That for today. I hope tomorrow will be good from today. Assalamualaikum all.
#missyou mrs gemak. =='

No comments:

Post a Comment

Monkey De Luffy !!!